شعار سال 97-1
 
  
شنبه 2 تير 1397   15:13:57
شرکت های ستادی
13:261396/10/10 يكشنبه
با حضور معاون وزیر نفت در امورگاز و مدیران عامل شرکت های گاز استانی برگزار شد:
نشست هماهنگی استان‌ها در مواقع بروز بحران و زلزله

در نیمه دوم فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران، تغییر از کمیت به کیفیت و استفاده از روش‌های جدید و به‌روز برای ارتباطات بهتر و گسترده در این شرکت، از اهم مسایلی است که باید به جد، دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشستی یک روزه با مدیران عامل شرکت های گاز استانی و سایر مدیران و مسئولان ذیربط که با هدف کسب آمادگی لازم و شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت ها، تدوین و تشریح تمهیدات و راهکارهای لازم در مواقع بحرانی، در سالن شهید رجایی ستاد برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ما در زلزله کرمانشاه عملکرد مطلوبی داشتیم و از نظر سرعت عمل برای قطع جریان گاز و سپس رفع مشکلات بوجود آمده و وصل مجدد جریان گاز در بخش های مختلف خیلی سریع و مناسب عمل کردیم و جزو نخستین شرکت هایی که به موقع بحران را مدیریت کرد شرکت گاز و شرکت های معین استان کرمانشاه بود.

وی افزود: با این حال با توجه به اینکه همیشه ممکن است در مواقع زلزله و بحران، حوادثی در حوزه گاز بوجود بیاید، لازم است بر اساس دستورالعمل‌های تدوین شده قبلی و «در صورت نیاز، بازنگری و اصلاح آن»، عمل کنیم و با برگزاری مانورهای واقعی در هر شرایطی، آمادگی مطلوب برای مقابله با بحران و مدیریت آن را داشته باشیم و از تکنولوژی‌های روز (مثل کنتورهای هوشمند) نیز استفاده کنیم.

مهندس عراقی در ادامه با اشاره به نقش نیروهایی که به صورت مستقیم با مردم سرو کار دارند از جمله نیروهای امداد و گازبان، آموزش این بخش از همکاران را بسیار ضروری برشمرد.

این مقام مسئول ادامه داد: اعتماد از طریق یک نفر بوجود نمی آید بلکه با همت و تلاش همه کارکنان صورت می گیرد و سرعت عمل و کیفیت خدمات ما به مردم بخش مهمی از این اعتماد است.

مهندس عراقی همچنین در ادامه به سفر چند روز اخیر رئیس‌جمهوری به استان سیستان و بلوچستان و بیانات ایشان که شرکت ملی گاز ایران را افتخار دولت یازدهم نامید اشاره و عنوان کرد: این‌که چگونه یک مجموعه با عملکرد مناسب اعتماد بالاترین مسئول اجرایی کشور را به خود جلب کرده، نشان‌دهنده آن است که اعتماد بوجود آمده، حاصل تلاش یک نفر نبوده بلکه تمام مجموعه در آن دخیل بوده اند.

معاون وزیر در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خودگفت: شرکت ملی گاز ایران با فضای آرام و پرکاری که دارد، هم در جامعه و هم در بین مردم اعتماد و اعتبار دارد و این مساله جزو مهم‌ترین اموری است که باید آن را تقویت کرد.

مهندس عراقی افزود: آن اعتمادی که در سازمان و در کشور بوجود می‌آید، ناشی از عملکرد ماست؛ به عنوان مثال، یک کنتورخوان هرچه قدر کارش را بهتر و دقیق‌تر انجام دهد، اعتماد عمومی مردم به سازمان بیشتر خواهد شد.

مهندس عراقی با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران جزو بهترین‌ها است و این اعتبار سخت به‌دست آمده را باید به خوبی حفظ کرد، گفت: باید به آن فکر کنیم که چگونه از بهترین تکنولوژی‌ها برای بالابردن کیفیت کار، بالا بردن اعتبار سازمان و همچنین مقابله با بحران‌ها استفاده کنیم؛ مثل حداقل زمان ممکن برای امدادرسانی و مدیریت حوادث.



تاریخ به روز رسانی:.


مجری سایت : شرکت سیگما