شعار سال 97-1
 
  
شنبه 2 تير 1397   15:17:07
09:421396/10/12 سه‌شنبه
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:
کیفی شدن خدمات؛ چشم انداز آینده امور مشترکین شرکت گاز

چشم انداز آینده امور مشترکین شرکت های گاز استانی، حرکت به سمت کیفی شدن خدمات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید مؤمنی، مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در همایش سالانه روسای هماهنگی فروش و خدمات مشترکین شرکت های گاز استانی که به میزبانی مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: رؤسای فروش گازهای استانی باید با خلق خلاقیت، نوآوری و کسب مجوزهای لازم، رضایت و خوشنودی مشترکان را فراهم آورند.

وی با بیان این مطلب که نحوه ارتباط با مردم یک هنر و استفاده از این ظرفیت نیز، علم است، افزود: مدیران فروش شرکت های گاز استانی باید هنرمند باشند و عالم؛ برای مثال، نمی‌توانیم یک شرکت بین‌المللی و برتر باشیم ولی همان مدل خدمات‌رسانی قدیمی را دنبال کنیم؛ چراکه باید بپذیریم تفکر قدیمی دیگر پاسخگوی نیاز مشترکان نیست.

مؤمنی با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط صحیح با مردم و جامعه گفت: نخستین و بهترین وسیله ارتباطی، گفتار و کردار است و این مهم بدون آموزش های صحیح ایجاد نمی شود.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با طرح این پرسش که چه کنیم تا خوشنودی در بین مشترکان ایجاد شود، اظهار کرد: "شعار همیشه حق با مشتری است" بخش قابل توجهی از این پرسش را حل می کند.

وی با بیان این مطلب که همه باید تلاش کنیم تا با توسعه رفتاری، ارتقای کیفی خدمات را ایجاد کنیم، گفت: مشترکین عصاره زحمات کلان مجموعه صنعت گاز کشور هستند و به همین دلیل، باید نحوه رفتار و گفتار با مشترکان مطابق با حقوق شهروندی ابلاغی رئیس‌جمهوری باشد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که در مجموع، نحوه بیان ما باید از حالت منفی به حالت مثبت سوق پیدا کند، گفت: جملاتی همچون "نمی توانیم" و "مشکل خودتان" است، باید از سیستم پاک و پاسخ به گونه ای طرح شود که رضایتمندی مشترک را به همراه داشته باشد.

مؤمنی در ادامه افزود: اگر کسی ناراضی از درب اداره خارج شود، به 11 نفر این موضوع را منتقل می‌کند و اگر راضی باشد به سه نفر ماجرا را تعریف می کند؛ پس باید کاری کنیم که از نارضایتی 11 نفر خودداری شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: اگر کسی عبوس باشد، نباید در امور مشترکین از وی استفاده شود، بلکه باید افرادی در امور مشترکین مشغول شوند که با ظاهری آراسته با مردم صحبت کنند.

وی با تاکید بر لزوم خلاقیت و نوآوری مدیران فروش گاز استانی اظهار کرد: انطباق فعالیت ها با فناوری های روز و ارائه پیشنهاد از سوی مدیران فروش در این بحث، زمینه ساز رشد و توسعه فعالیت های کلان مجموعه است. باید به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم ظرفیت اعزام نیرو به کشورهای دیگر در بحث تکریم را هم داشته باشیم.




تاریخ به روز رسانی:.


مجری سایت : شرکت سیگما