صفحه اصلی > میز خدمت شرکت ملی گاز > لیست خدمات سامگ 
میز خدمت الکترنیکی
لینک به سامانه
عنوان خدمت:

قطع جریان گاز مشترکین

شناسه خدمت :

130316670116

نام دستگاه:

<#f:30314/>

ماهیت:

حاکمیتی

شرح خدمت :

این سامانه بمنظور مکانیزاسیون کلیه مراحل فرآیند قطع گاز در شرکتهای گاز استانی از مرحله تقاضا (در دفتر پیشخوان/شرکت گاز) تا انجام کلیه مراحل و اتمام فعالیت میباشد. _ گاهی این فرآیند در فرآیندهای دیگر فراخوانی میگردد.

خدمت گیرندگان :

<#f:30316/>

کانال های کنونی ارائه خدمت :

<#f:30317/>

روش های ارائه خدمت :

<#f:30319/>

ذکر ضرورت مراجعه حضوری :

<#f:30320/>

آمار تعداد خدمت گیرندگان :

<#f:30321/>

سطح ارائه خدمت :

<#f:30322/>

نوع خدمت :

G2C

تعداد دفعات ارائه خدمت به ذینفع در یک بازه 1 ساله :

<#f:30323/>

متوسط مدت زمان ارائه خدمت :

<#f:23214/>

هزینه مستقیم ارائه خدمت (ریال):

<#f:30328/>

بهای تمام شده ارائه خدمت (درصورت وجود)(ریال):

<#f:30329/>

آیا ارائه خدمت نیازمند همکاری بین سازمانی است؟

<#f:30325/>

نيازمندي ها به ديگر پايگاه هاي اطلاعات پايه كشور:

<#f:30327/>

مدارک لازم برای انجام خدمت:

دلیل قطع گاز (در صورتیکه درخواست قطع از سمت شرکت گاز باشد) مدارک تشخیص هویت

قوانین و مقررات بالادستی :

کتابچه قوانین و مقررات مصرف گاز طبیع

مراحل گردش کار :

1_مراجعه مشترک/کارمند شرکت گاز به دفتر پیشخوان/ناحیه گازرسانی و دریافت کد پیگیری 2_ثبت اطلاعات مربوط به درخواست قطع گاز 3_بررسی اطلاعات مرتبط با قطع گاز 4_انجام اقدام فنی مناسب جهت قطع جریان گاز 5_فراخوانی سیستم مشترکین و درج اطلاعات مربوط به قطع در سیستم مشترکین.

آدرس سامانه :

این خدمت در هر یک از شرکتهای گازاستانی به شکل مجزا ارائه می شود. به عنوان مثال شرکت گاز استان اردبیل این خدمت را در میز خدمت وب سایت آن شرکت به نشانی www.nigc-ar.ir ارائه می دهد.

نظرسنجی
بازگشت به لیست