صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

انجام کلیه خدمات مربوط به مشترکین به صورت غیرحضوری در شرکت گاز استان کرمان

با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مشترکین محترم در تمامی ساعات شبانه روز و به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و تاکیدات فراوان مبنی بر کاهش حضور افراد در بیرون از منزل و انجام امور به صورت غیرحضوری، شرکت گاز استان کرمان اقدامات مطلوبی را در این راستا اجرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: خدمات مربوط به مشترکین شرکت گاز استان کرمان  به صورت جامع در سایت این شرکت به نشانی اینترنتی: Es.nigc-kerman.ir فعال می باشد، لذا مشترکین می‌توانند با مراجعه به آدرس مذکور خدمات غیرحضوری این شرکت را دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: روند این سامانه بدین صورت است که مشترکین با وارد کردن شماره اشتراک خود  با ورود به سامانه مذکور از کلیه  خدمات مربوط به مشترکین مانند: تغییر نام، اصلاح قبض، درخواست تست کنتور، درخواست تعویض کنتور و ... بهره‌مند می‌شوند.

فلاح گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، میزان حضور مشترکین به ادارات تابعه شرکت گاز استان کرمان کاهش یابد و با همکاری آن‌ها بتوانیم گام موثری در جهت حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان به نشانی Crm.nigc-kerman.ir گفت: کلیه مشترکین محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور انتقاد/ پیشنهاد و شکایات خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری جوابیه خودرا در اسرع وقت از طریق همین سامانه دریافت کنند.

این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه هم استانی های محترم، از تلاش همکاران خود در شرکت گاز استان کرمان در راستای کاهش حضور مشترکین در سطح ادارات سازمان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/01/18 - ١٥:٠٤
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 477