صفحه اصلی > صفحه اصلي > آرشیو اخبار اسلایدر 


نسخه چاپي

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

خدمات رسانی شرکت ملی گاز ایران؛ رسالتی برای تمام نسل ها

موضوع اصلی در شرکت ملی گاز ایران در نیمه دوم فعالیت آن صرفا بهره‌برداری نیست بلکه نگهداشت از تاسیسات و خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمید رضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران که  روز شنبه 97.7.14 در جمع کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی سخن می گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: در شرکت ملی گاز ایران این تفکر نباید بوجود بیاید که بعد از بهره برداری از یک پروژه، کار تمام می شود بلکه اول کار است یعنی اینکه همانند والدینی که برای فرزند تازه متولد شده خود تا زمانی که به رشد و شکوفایی برسد تلاش و کوشش می کنند، ما نیز در این مجموعه بایستی با تمام تلاش خود به مردم خدمت رسانی کنیم  و این مهم را جزو وظیفه خود می دانیم.

وی در ادامه افزود: وقتی از گذار کمیت به کیفیت صحبت می کنیم، بدین معنی است که مردم از کاری که شرکت ملی گاز ایران برای آن ها انجام می دهد اظهار رضایت و خرسندی داشته باشند و این کار بایستی روز به روز بهتر از قبل شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم  در خصوص کیفیت کاری که ما انجام می دهیم اظهار نظر می کنند، بیان داشت: امداد رسانی لحظه ای، برخورد محترمانه کنتور خوان ها  با مردم هنگام مراجعه، در اختیار قرار دادن نرم افزارها و اپلیکیشن ها برای مشترکین برای اطلاع رسانی فی ما بین، و...از جمله مواردی است  که مردم متوجه می شوند که یک سیستم منظمی پشت این حرکت و خدمت است؛ این ها اصل است، و موجب رضایتمندی مردم می شود  از این رو باید با آموزش متداول و استفاده از تجهیزات روز این موارد را در مجموعه تقویت کرد.

 مهندس عراقی در ادامه سخنان خود به موضوع برند در مجموعه شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم برند باشیم در وهله نخست باید بیاندیشیم که برند شدن به چه معناست؟ یعنی دیگران رفتارها و فرآیندهای ما را برای مجموعه خود به عنوان الگو قرار بدهند و روش‌های ما را در اداره خودشان پیاده کنند و بگویند که ما ازمجموعه رفتاری شرکت ملی گاز ایران در مجموعه خود استفاده می کنیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: این همه تشکر و قدردانی از شرکت ملی گاز ایران  موجب شده که رسالت این مجموعه که تولید و توزیع پایدار گاز و در راستای آن خدمت رسانی است روز به روز سنگین تر شود از این رو باید تمام کارکنان شرکت ملی گاز ایران در کل کشور سعی کنند اعتباری که این شرکت به دست آورده  ازدست  نرود.

وی سهل انگاری در کار را نخستین مورد برای بی اعتباری شرکت عنوان کرد و گفت: بی توجهی در کار و از همه مهمتر نداشتن برخورد مناسب با مردم در تمام امور باعث کم اعتباری یا بی اعتباری این مجموعه عظیم می شود.

عراقی تصریح کرد: اعتقاد من بر این است کارکنان شرکت ملی گاز ایران در همه جای کشور دارای اعتبار هستند و این مهم با خدمت رسانی صادقانه و احترامی که به مردم گذاشته می شود به دست می آید.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: در  این شرایطی که کشور در تحریم  است باید صبر و تحمل پیشه کرد، نباید این شرایط ما در روحیه ما تاثیر بگذارد، باید دست به دست هم دهیم و رسالت خود را در هیچ موقعیتی فراموش نکنیم تا به حول و قوه الهی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود ضمن مثبت خواندن عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی به الگوی یک شرکت خوب اشاره کرد و گفت: الگوی یک شرکت خوب این است که کارکنان آن به کار و مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند افتخار کنند و با همدلی و مهربانی در کنار یکدیگر موجب هرچه بیشتر اعتماد سازمان در جامعه شوند.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • سه شنبه ١٧ مهر ١٣٩٧ - ١٢:٤٤
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 196
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: