صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان؛ از اهداف کلان شرکت گاز استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی این شرکت خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از شركت گاز استان سمنان به عنوان دستگاه سرآمد در حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدير و تنديس و لوح استانی سطح یک این ارزیابی به شرکت گاز اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علیرضا شریفی نژاد با اشاره به بخشی از اقدمات ویژه شرکت گاز استان در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان از اهداف کلان و استراتژیک شرکت گاز است و این شرکت در سال 98 با بازنگری و اصلاح فرآیندهای ارائه خدمات به مشترکین با هدف سهولت دسترسی متقاضیان و کاهش مدت زمان ارائه خدمت، نظرسنجی و پایش مستمر رضایت مراجعین و مشتریان، راه اندازی و توسعه سیستم  ثبت مکانیزه شکایات و پاسخگویی و توسعه خدمات ارائه شده در میز خدمت، موفق به کسب این جایگاه ارزشمند در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

گفتنی است، در بخشي از اين لوح كه از سوي معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداری سمنان خطاب به عليرضا شريفي نژاد مديرعامل شركت گاز استان سمنان اهداء شد، آمده است: «با استعانت از الطاف الهي و نظر به همت و تلاش جنابعالی و مجموعه تحت نظر، بر اساس آیین‌نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عملکرد سال 98 آن دستگاه بر اساس جدول امتيازات شاخص هاي مدون در سطح استاني مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت كه با اخذ امتياز 96، شايسته دريافت لوح و تندیس استاني سطح يك در حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان سمنان شده ايد. لذا ضمن تقدير و تشكر از جنابعالي و همكاران محترم اميد است كه با صيانت از رتبه مكتسبه در جلب رضايت مراجعه كنندگان و ارتقاء جايگاه آن دستگاه بيش از پيش موفق باشيد.»

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/04/09 - ١٣:١٧
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 91