صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

بهره وری و بهبود مستمر و جلب رضایت ذینفعان؛ از اهداف مهم شرکت گاز استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از ممیزی سیستم های مدیریتی در سطح این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی در این خصوص گفت: طی این فرآیند، عملکرد و اقدامات کلیه امور و واحد های شرکت مطابق با استانداردهای مدیریتی و توسط تیم ممیزی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که شرکت گاز استان مرکزی همواره در مسیر خدمات رسانی مطلوب به مردم کوشا بوده است، گفت: یکی از ارزش های حاکم برگاز استان، بهره وری و بهبود مستمر و جلب رضایت ذینفعان است.

سمیعی به اجراي مناسب و دقيق فرآیند مميزي سيستم هاي مديريتي اشاره و تصریح کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و ارزیابی های صورت گرفته در واحدهاي مختلف سازمان، پروژه های مورد نیاز جدید برای بهبود و ارتقای سیستم های مدیریتی نیز شناسایی شده اند که در سالجاری اقدامات اجرایی آنها انجام خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری پرسنل شرکت گاز استان مرکزی در زمینه استقرار و رعایت اصول و استاندارد های سیستم مدیریتی خاطر نشان کرد: این شرکت همواره تلاش خواهد کرد تا خدمات حوزه گازرسانی را هرچه بهتر و پایدارتر به مشترکین گاز در سطح استان ارائه کند.

شایان ذکر است گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت 9001:2015 ISO، مدیریت محیط زيست 14001:2015 ISO، مديريت ارتباط با مشتري ISO10002:2018،مدیریت رضايت مشتري ISO10004:2018 همچنين سيستم مديريت انرژي ISO50001:2011، مديريت ايمني و بهداشت شغلی  45001:2018 ISO و HSE-MS در شركت گاز استان مرکزی مورد ممیزی  قرارگرفت همچنین دو استاندارد جدید مدیریت آموزش ISO10015:2019 و مديريت جوشکاری فلزات ISO3834-2:2005 در سال جاری دراین شرکت استقرار یافته که نتایج بررسی آنها و صدور گواهینامه های جدید در این راستا متعاقبا اعلام می شود.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/04/10 - ١٣:٠٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 133