صفحه اصلی > خبرها > اخبار روابط عمومی ها 


نسخه چاپي

طی سال 99 صورت پذیرفت؛

پاسخگویی به 73 هزار تماس مردمی در مرکز ارتباطات شرکت گاز استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که شیوع گسترده بیماری کرونا موجب افزایش خدمات غیرحضوری شد، گفت: درسال گذشته 73 هزار تماس مردمی با سامانه تلفنی 1894 مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی پاسخگویی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: از این آمار، 34 هزار و 645 مورد تماس مربوط به 6 ماهه نخست و 38 هزار و 425 مورد هم در نیمه دوم سال 99 بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی افزود: به طور میانگین در سال 99 روزانه 200 مورد تماس با سامانه تلفنی 1894 مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان انجام شده که هدف آن پیگیری غیرحضوری مسائل مردمی درباره استفاده آسان از نعمت الهی گاز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری، مشترکین محترم می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir  و سامانه‌ تلفنی 1894 از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شرکت گاز خراسان رضوی بهره مند شوند.

به گفته افتخاری، پرداخت آنی، ثبت رقم کنتور، دریافت خدمات غیرحضوری همانند پیگیری زمان نصب علمک، کنتور و توسعه شبکه و ... بخشی از خدمات این سامانه است.

وی اضافه کرد: مزیت سامانه 1894 نسبت به دیگر سامانه‌های پرداختی قبوض، کسر فوری بدهی و امکان وصل مجدد جریان گاز بدون نیاز به پیگیری بعدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی در سال 94 تشکیل شد که هدف از راه اندازی آن تکریم شایسته ارباب رجوع و سهولت در پاسخگویی سریع و به موقع به مشترکین گاز طبیعی است. شهروندان محترم می‌توانند از طریق تماس با این سامانه، نسبت به انتقال نظرات و پیشنهادات خود به مدیران شرکت گاز خراسان رضوی اقدام کنند.

 

منبع:روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1400/02/21 - ١٢:٤٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 283
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: