صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  
اخبار حاوی کلید واژه (,)


نسخه چاپي

پاسخگویی به 21 هزار و 853 پیام در سامانه 194 امداد شرکت گاز استان بوشهر

21 هزار و 853 مشترک شرکت گاز استان بوشهر در سال 99 با سامانه امداد 194 این شرکت تماس برقرار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر،گفت: نیروهای متخصص و متعهد شرکت گاز استان بوشهر در واحد امداد گاز به صورت شبانه روزی در سراسر استان پاسخگوی مردم هستند و در سال گذشته 21 هزار و 853 تماس تلفنی با سامانه امداد این شرکت برقرار شد.

رحمانی پاسخگویی به مردم شریف استان را جزو وظایف مهم و تعریف شده این شرکت دانست و گفت: در سال گذشته 11 هزار و 544 مورد تماس عملیاتی و 10 هزار و 309 تماس غیر عملیاتی صورت گرفته است.

وی سرعت  در پاسخگویی و بررسی مشکل پیش آمده شهروندان را مهم دانست و گفت: با هماهنگی و ارتباط بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد توانسته ایم در مدت زمان میانگین 5 دقیقه خدمات را به مشترکینی که با مشکل مربوط به گاز مواجه شده اند ارائه کنیم.

 مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر، افزود: در حال حاضر30 خودرو امدادرسان برای انجام مسائل مربوطه درکل استان موجود است و درخواست های مشترکین پس ازتماس به خودرو های امدادرسان و  امدادگران ارجاع داده می شود و نیروهای امداد بلافاصله در محل حاضر و مشکل پیش آمده را بررسی می کنند.

شایان ذکر است ،شهروندان با موضوعاتی چون قطعی گاز، تعمیر تجهیزات و تاسیسات، خرابی کنتور و رگلاتور و رفع نشتی گاز می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه امداد گاز 194 تماس بگیرند. همچنین تمامی واحدهای امدادی استان تحت سامانه مکانیزه امداد بوده و به صورت متمرکز در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش می کنند تا بتوانند خدمات گاز با کیفیت بالا در حداقل زمان ممکن به هم استانی های عزیز ارائه کنند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1400/03/10 - ١٣:٣٣
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 784
کلید واژه ها :
    بدون کلید واژه
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: